Здружението на граѓани „Поврзани“, во соработка со „Просветно дело“ подготви и објави кратки раскази, илустрации и видеа чија цел е подигање на свеста за потребата од поголема инклузија на децата со попреченост во образованието.
Здружението на граѓани „Поврзани“, во соработка со „Просветно дело“ подготви и објави кратки раскази, илустрации и видеа чија цел е подигање на свеста за потребата од поголема инклузија на децата со попреченост во образованието.
Со повеќе активности чија цел е подигнување на јавната свест кај младата популација, поточно помеѓу учениците од редовните основни училишта во Општина Велес, и годинава беа одбележани 2-ри април - Светскиот ден на лицата со Аутизам како и 21-ви март - Светскиот ден на лицата со Даунов синдром.
Основци од кумановското училиште Толи Зордумис, низ едукација и креативни активности се запознаваа со попреченоста и со начините на инклузија на лицата со попреченост во општеството. Овие активности беа дел од двете работилници што ги организираше Едукативниот културен центар „Нана“ од Куманово, во рамки на кампањата „Нацртај попреченост“.
Изминатиот викенд во Националниот парк Маврово, осум планинари продолжија со подготовките за придружба на лица со оштетен вид во планина. Идејата на обуките е планинарите соодветно да се подготват со цел да им овозможат на лицата со оштетен вид излет во планина и да ги почувствуваат природните убавини.
Во голема мера е признаено дека граѓанските организации и медиумите се многу важни чинители во процесите на демократизација, вклучително и во создавањето на поинклузивни општества за лицата со попреченост. Имајќи ги предвид нивните специфични улоги, од суштинско значење е тие да ги здружат силите и да воспостават меѓусебна соработка, со цел да се зголеми влијанието врз ставовите на јавноста кон лицата со попреченост. Сепак, оваа соработка е честопати проблематична и како да постои врска што недостига, што всушност претставува недоволно разбирање и несоодветна комуникација помеѓу граѓанските организации и медиумите и обратно.
Ученици од основни училишта од Скопје беа вклучени во четирите работилници наменети за поголема инклузивност на децата со образовна попреченост што се одржаа во текот на месеците февруари и март, каде учениците се дружеле и заеднички учеле преку едукативни игри.
Проектот „Попреченоста е прашање на перцепција“, го спроведуваат Институтот за медиуми и различности од Лондон, Македонскиот институт за медиуми и Националниот совет на инвалидските организации на Македонија.
Проектот е финансиран од Европската Унија, преку Европскиот инструментот за демократија и човекови права (ЕИДХР).
Оваа веб-страница е изработена со поддршка од Европската Унија. Содржината на оваа веб-страница е одговорност единствено на Институтот за медиуми и различности од Лондон и на никаков начин не ги одразува гледиштата на Европската Унија.